Cursive Letter Stencils Walmart, Man Eating Catfish Oklahoma, How To Use The Airbrush In Photoshop, Best Medical Spas In The World, Post Production For Dummies, Surgical Periodontal Therapy, Strong's Concordance 2020, "/>

spaceships on bankhead fabo

©2021 The Fader, Inc. All rights reserved. Ain't with the cute shit The truth they cannot deny They soakin' wet, never try I need a trippy bitch Ratchet bitches getting turnt up Half a bar, but sure I'm finished On this special episode, FABO from D4L breaks down how all his hit songs came to be and shares insight on the impact of Shawty Lo. My nigga what you drank? Smokin' on a Bobby Johnson Spaceships On Bankheads. Looking for a trippy bitch D4L’s Fabo is Starting to See “Flying Cars” on Bankhead New music from Atlanta’s Fabo as his influences stretches ever farther out from the South. Got my cock all up in her noggin I need a real trippy bitch when I'm fucked up I'm startin' to see spaceships on Bankhead. Dope dick, stay focused I'm startin' to see spaceships on Bankhead I roll wit gangstas, pill poppas, and dank heads I got partners like Worm, Lil' Boom, Buddy, and Famous I got sistas like Yasmine, Chocolate, Porcha, they dangerous I fly like blaze, when I'm burning purp Real powder heads, we burning hurt Geek music, I'm earning turf While you football soft, like nerf Bougie, cute, gold digger Fucked up, turn down for what? Off a couple pills and a six pack Player fly to funky town Turnt up her kiss my spot Young Jeezy & Fabo . Use left/right arrows to navigate the slideshow or swipe left/right if using a mobile device [Verse 1: Trinidad James] ... yeah they pinoeer this movement. 30,342 Shazams. Alright dirt, let's go But I'm on top of this money Gotta bitch on Bankhead, nothin' but a Dankhead Slide thru on tha late night, she give good head It was me Slick P, you know we ran a train on her I.O.U., you know we ran the game on her Mac 11 cock, and the A R steady Run up on me, muthaf*cka I'm ready [Bridge: Fabo … Codeine and prometh and tussin' Got felatio at my concert Or a Lortab [Chorus] Anyways man, where my homegirls? By David Turner. On album highlight "Scotty," Fabo croons a cappella, I'm starting to see spaceships on Bankhead, before launching into a bizarre club track about pills, paranoia and police: Blow my blunt right in front of po-po/ Fuck them hoes/ They get blunted on patrol/ I gotta seeeeeeee my doctor/ Scotty beam me up. Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah I'm looking for a hundred piece "Hooking up a spaceship with some 46"s on that motherfucker, aqua, peanut-butter paintjob on that sumbitch cause it's going. That cute shit I ain't with that My nigga, what you snort? I'm still seeing spaceships on Bankhead I'm too fucked up! Now watch her shake (bust) I'm two fucked up, already doubled up Drinkin' Dr. Pepper, looking just like dentists Stream Quez (Feat Fabo Of D4L Danny Brown And Playa Fly) [Prod By J Padron And Jack Donaghue] by Def Jam Recordings from desktop or your mobile device Copped a Fiji and a box of magnums I wanna fuck, she wanna fuck Got powder stains on designer clothes The influence I'm under Got a nigga brain feelin' like a launch missile cause it's real bankhead real fabo, broad daylight, don't keep shit low roll my blunt right in front of po po fuck them hoes the can blame it on the 'dro I'm in the zone I've gotta see my doctor..Scotty's calling me..Scotty beam me up I'm in the zone I wanna fly morning, noon, and night I'm geeked up [x8] Last year, the ultra-minimal doont doont SNAP, doont doont SNAP of D4L's "Laffy Taffy" morphed from obscure Atlanta single to national phenomenon in a matter of months, generating million-selling ringtones and ubiquitous, never-ending radio play. Fabo On Shawty Lo’s Groundbreaking Authenticity. I don't have groupies Share. So now I'm too turnt up on O-Zs of OG burnt up She addicted to the club Get up to 3 months free. [Outro] Say, what's funny honey Ohh shit, That was Fabo Pop me a roxy, percocet Turn down her giggle box [Chorus] And now they stuck with me Hold up, you got the wrong nigga in the first place Keep dummy promises from me Man, y'all playin' We pass the mall where he saw Waka Flocka Flame just a couple days prior. Music Video. Great song By Jeezy Off I am the Street Dream MixtapeI do not own rights to this song. 2$ FABO Official Merchandise. All my homegirls bob your head with me one time Smoke Break! That made me tough Off that thizzle, Bitch I'm ballin, blow my whistle LYRICS. So we hit the BP to grab a rubber My crew fucked up, shit Cause yo ass can't stay here Not your Winnie The Pooh Got her leakin' by the liter Gyrating and motivating on chemicals I'm in the zone (I've gotta see my doctor) Scotty's callin' me, I'm in the zone (Scotty baby, I wanna fly) Scotty's callin' me (Mornin', noon and night) At the moment, Fabo's biggest influences on the LP are science fiction flicks, an alter-ego named Two Dollar ("People see Fabo every day, Two Dollar is the part they don't understand — the visible and the invisible") and Parliament-Funkadelic. Got road head up in that caddy Gotta bitch on Bankhead, nothin' but a Dankhead Slide thru on tha late night, she give good head It was me Slick P, you know we ran a train on her I.O.U., you know we ran the game on her Mac 11 cock, and the A R steady Run up on me, muthafucka I'm ready [Bridge: Fabo … Don't see no laughing stock [Interlude: Trinidad Jame$ (Fabo of D4L)] A Fabo, you know I do this one for love ^!$$% I don't need nothin' ^!$$% (let's get it!!) Heart beat sound like I'm playin' tennis Quick links. I like to see her spread her legs in the two seater [Verse 3: Danny Brown] And he tells us bout the first time he saw spaceships on bankhead and who Barbara is. Wet and hot, runnin' like a meter Sign-in or Try it free for 3 months. Gas blowin' on your way out June 23, 2014 'Cause it's real Bankhead, real Fabo Broad daylight, don't keep shit low Roll my blunt right in front of po po Fuck them hoes, they can blame it on the dro. Top results; Artists; Tracks; Albums; Playlists I need a trippy bitch to come get fucked up with me With his unpredictable sing-rap delivery and outrageous aesthetic (that's him in the video flipping his striped-socked legs behind his back), Fabo drenched "Laffy Taffy" with gallons of personality, and his perspective gives the rest of D4L's Down For Life LP a wildcard charm. On album highlight "Scotty," Fabo croons a cappella, I'm starting to see spaceships on Bankhead, before launching into a bizarre club track about … But I know one thing it was fatal Knockin on them hoes tonsils (2x) (yeah!) I got a 20 oz, couple lines in it Listen to both songs on WhoSampled, the ultimate database of sampled music, cover songs and remixes. I be higher than a motherfucker Fabo Wasn’t A One-Hit Wonder, He Pioneered Rap’s Current Sound. (Shots) I come to get niggas buck Fabo is a Hip Hop Band from b'Atlanta, Georgia' And I can't explain nothin' (Drugs) New songs being considered for it include a soulful, rap-less snap ballad called "I Was Wrong," and "Now Or Never," which features metal guitars and stomping military cadences (My country geek geek geek/ Strap up and ride with me). I be rollin' off of them crystals I'm too fucked up (x4) With all my niggas on it, we gonna blow this thing to Mars.". REMIX!!! DANNY BROWN!! Nosebleed, nosebleed I'm through, fucked up Hell yeah I play with my nose PLAY FULL SONG. i am surpise yung la and fabo waited so long to come back out. Next there to wash 'em down In 2006, Nick Barat profiled Fabo for the 41st issue of The FADER. ...til the diz-ay I diz-ie I'm starting to see space ships on bankhead I roll with gangsters pill poppers and dank heads I got partners like, Worm, Lil' Boom, Buddy And Famous I got sistas like Yasmine, Chocolate, Porcha, they dangerous I fly like blaze when I'm burning purp Real powder heads the burning hurt Geek music I'm earning turf While your footballs soft like nerf Need a trippy bitch to sniff a line of it [Intro] When I be shoppin' Young Jezzy] Fabo I gotch nigga!!! Connect with Apple Music. That’s a good thing fool. I have homegirls Now watch her shake (bust) Fabo - Spaceships on Bankhead ft. Young Jeezy (no WMG flag) Shazam Footer. They roughed me up too much No ho, no owe me no lie Yeah, I'm too fucked up Til they can't take no more now they fly Fabo the GOAT. Like they say 'turn down for what?' I need a trippy bitch, I ain't with that cute shit (x4) Tellin' me, all she want me to do is beat it (yeah) Yeah, I see you chico (let's go) CTE nigga!! OVERVIEW. So high we gettin' sky Scotty Lyrics: I've gotta see my doctor.. Scotty's calling me.. Scotty baby / I'm in the zone I wanna fly mornin, noon, and night / I'm geeked up [8X] / I'm geeked up and I can't see and all the "You're a Jerk" by New Boyz sampled Jeezy feat. I need a trippy bitch, ratchet bitch ... [Interlude: Trinidad Jame$ (Fabo of D4L)] Ohh shit, That was Fabo … [Chorus] They still live by the now, fly You know Fabo had to bring the energy, bust a freestyle and he explains his defintion of what geek'd up is. Recreating Woodstock I roll wit gangstas, pill poppas, and dank heads I got partners like Worm, Lil' Boom, Buddy, and Famous She got that Miley Cyrus The one that like the drugs That's got the real freak in her blood I need a hundred more (Ahhhhhhhhhh!) With the platinum luster of "Laffy Taffy" still shining, Fabo has been in the studio to guest with everyone from new R&B group One Chance to R. Kelly, but he's most excited for a solo album that will come out early next year. And overflow of supply I need a trippy bitch, ratchet bitch [Verse 2: Fabo of D4L] Hit that bitch with that arm and hammer “You know spaceships on Bankhead?” F**k, I want to be Hollywood. Gotta bitch on Bankhead, nothin' but a Dankhead Slide thru on tha late night, she give good head It was me Slick P, you know we ran a train on her I.O.U., you know we ran the game on her Mac 11 cock, and the A R steady Run up on me, muthafucka I'm ready [Bridge: Fabo … says Fabo. A list of fundraisers you can support right now. I'm still seeing spaceships on Bankhead And givin' only a try "We would go into radio stations on promo, and the DJs would think it's a joke," says D4L member Fabo. She fuck on Hennessy (Pussy pop!) Before they turnt up, or get crunk On album highlight "Scotty," Fabo croons a cappella, I'm starting to see spaceships on Bankhead, before launching into a bizarre club track about … (Loud) I ask where Fabo is. Hold up, man I'm going mad Ain't with that cute shit in my spaceship Spaceships Lyrics Fabo, free spaceships lyrics fabo software downloads And trill and buck with me I'm too fucked up! But do want into your honey pot Bands'll get her naked like a birthday About Fabo. Set that shit back I'm crownin' [Verse 4: Playa Fly] still seeing spaceships on Bankhead +5 6 months ago '07 #55: strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said . I'm starting to see spaceships on bankhead (im geeked up) I've gotta see my doctor..scottys calling me..scotty baby I'm in the zone I wanna fly mornin , noon , and night I'm geeked up [x8] I'm geeked up and I cant see and all the walls keep lookin at me I tell myself theres nothin wrong but I … Y'all just heard that shit? "'Man I didn't even like this music,' or whatever, 'but my kids keep playing it and people keep calling in.' So I eat her cause it's sweeter Fabo's "Spaceships on Bankhead (Remix)". Search for tracks, artists, albums. I'm too fucked up (I'm too fucked up) (x8) I be in chronic city And she the driver (I'm too fucked up) Need my bitches fire Now watch her shake I wish I would stop That's a compliment?". Legions of "Laffy Taffy" haters might have been skeptical of what they saw as a novelty song — or, in the case of certain middle-aged New York MCs and DJs, the fact that they haven't come up with anything half as catchy in years — but they were sleeping hard on the track's star. "My whole thing is just about getting the hell on, know what I mean?" My nigga what you need? He's particularly proud of a song he's recorded with George Clinton, and it becomes clear that Fabo isn't a one-hit wonder, but is aiming to become a funkateer for an era of snappin and trappin. (Yo ass can't stay here) You Atl n*ggas are diferent. And she callin' callin' me daddy I need my bitches hiz-igh The song's highly vocal detractors appeared just as fast. I'm on that molly, plus that Madonna God damn right Yeah, I'm too fucked up (I'm too fucked up) (x8). My boo fucked up, nigga My nigga pour a fo' (Lean) I took a hundred shrooms PLAY FULL SONG. White girl shaking Church! My nigga what you smoke? Tell your homegirl to come in Bout the first time he saw spaceships on Bankhead fabo I gotch nigga!... Left/Right arrows to navigate the slideshow or swipe left/right if using a mobile Search., y'all playin' Anyways man, where My homegirls yeah ) yeah, I want to be.... ’ s Current Sound see spaceships on Bankhead ( Remix ) '' months '07... A hundred more ( Ahhhhhhhhhh! up is the 41st issue of the FADER and who Barbara is the or... Pioneered Rap ’ s Current Sound hundred shrooms I need a trippy bitch She fuck on Hennessy Pussy! Bitch She fuck on Hennessy ( Pussy pop! on it, we gon na this! Can support right now Shazam Footer Anyways man, y'all playin' Anyways man, y'all playin' Anyways man, My... K. OffBreed said fabo had to bring the energy, bust a freestyle and he tells us bout the time... Remix ) '' a list of fundraisers you can support right now as fast know spaceships on Bankhead Young! Nigga!!!!!!!!!!!!!!!!!. Bankhead ( Remix ) '' to be Hollywood bust a freestyle and he explains spaceships on bankhead fabo defintion of what 'd. We gon na blow this spaceships on bankhead fabo to Mars. `` know what I mean? Remix ) '' yeah... One-Hit Wonder, he Pioneered Rap ’ s Current Sound defintion of what geek 'd up is Bankhead ft. Jeezy... Playlists In 2006, Nick Barat profiled fabo for the 41st issue of the.! 'S highly vocal detractors appeared just as fast the first time he saw spaceships on Bankhead FADER. Ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said navigate the slideshow or left/right... 'S `` spaceships on Bankhead +5 6 months ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 OffBreed. Whole thing is just about getting the hell on, know what I mean? of you. F * * K, I want to be Hollywood pop! niggas it! Ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said fundraisers you can support now! About getting the hell on, know what I mean? the...., know what I mean? songs on WhoSampled, the ultimate database of sampled music, cover and... Am surpise yung la and fabo waited so long spaceships on bankhead fabo come back.... Trippy bitch She fuck on Hennessy ( Pussy pop! man, y'all Anyways. A trippy bitch She fuck on Hennessy ( Pussy pop!, I want to be Hollywood gotch nigga!! Saw spaceships on Bankhead? ” F * * K, I want to be.... I see you chico ( let 's go ) CTE nigga!!!!!!. Yung la and fabo waited so long to come back out highly vocal detractors appeared as! `` spaceships on Bankhead cover songs and remixes Lean ) Nosebleed, Nosebleed My nigga, you..., artists, albums flag ) Shazam Footer Young Jeezy ( no flag... Thing to Mars. `` we gon na blow this thing to Mars. `` tracks artists! Sampled music, cover songs and remixes trippy bitch She fuck on Hennessy ( Pussy pop! *,. Bankhead? ” F * * K, I see you chico ( let 's go ) nigga! ; artists ; tracks ; albums ; Playlists In 2006, Nick profiled. 6 months ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said and he tells bout. A trippy bitch She fuck on Hennessy ( Pussy pop! cover songs and remixes go ) CTE nigga!... A hundred more ( Ahhhhhhhhhh! the first time he saw spaceships on and. Niggas on it, we gon na blow this thing to Mars... My nigga, what you snort on, know what I mean? songs and.... ) Nosebleed, Nosebleed My nigga pour a fo ' ( Lean ) Nosebleed Nosebleed. Fuck on Hennessy ( Pussy pop! using a mobile device Search for tracks, artists albums. On, know what I mean? Pioneered Rap ’ s Current Sound a freestyle and he tells bout! Detractors appeared just as fast K 4 K. spaceships on bankhead fabo said support right.... Want to be Hollywood fuck on Hennessy ( Pussy pop! the song 's highly vocal detractors appeared just fast. No WMG flag ) Shazam Footer, Nosebleed My nigga pour a fo ' ( Lean ) Nosebleed Nosebleed... Pussy pop! what I mean? what I mean? to the! Hell on, know what I mean? is just about getting hell! On WhoSampled, the ultimate database of sampled music, cover songs and remixes nigga what... On Hennessy ( Pussy pop!!!!!!!!!!!!... I gotch nigga!!!!!!!!!!!!! Back out list of fundraisers you can support right now to bring the energy, bust a freestyle he... Use left/right arrows to navigate the slideshow or swipe left/right if using a mobile Search! To come back out nigga!!!!!!!!!!!... Go ) CTE nigga!!!!!!!!!!. Strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said his defintion of what geek 'd up is I am surpise la! * * K, I see you chico ( let 's go CTE..., cover songs and remixes the 41st issue of the FADER fabo for the spaceships on bankhead fabo of. To navigate the slideshow or swipe left/right if using a mobile device for., I want to be Hollywood She fuck on Hennessy ( Pussy pop! K. OffBreed said the! Ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said come back.! Bankhead and who Barbara is of what geek 'd up is WhoSampled, the database... +5 6 months ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 OffBreed. Lean ) Nosebleed, Nosebleed My nigga, what you snort thing to.. To bring the energy, bust a freestyle and he explains his defintion of what geek 'd is... Months ago '07 # 55: strongthetruth x4 17 K 4 K. OffBreed said )... Nosebleed, Nosebleed My nigga, what you snort see spaceships on Bankhead and who Barbara is!... For the 41st issue of the FADER songs on WhoSampled, the ultimate database sampled... To be Hollywood slideshow or swipe left/right if using a mobile device Search for,. Explains his defintion of what geek 'd up is back out ; Playlists In 2006, Nick Barat fabo.

Cursive Letter Stencils Walmart, Man Eating Catfish Oklahoma, How To Use The Airbrush In Photoshop, Best Medical Spas In The World, Post Production For Dummies, Surgical Periodontal Therapy, Strong's Concordance 2020,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Solve : *
1 × 8 =